Veelgestelde vragen
- Hoe kan ik bestellen?
- Waarom moet ik inloggen?
- Kan ik als particulier bestellen?
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
- Wie bezorgt mijn bestelling?
- Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer ik niet thuis ben?
- Worden er bezorgkosten berekend?
- Moet er worden getekend voor levering?
- Wat moet ik doen als mijn zending is beschadigd?
- Wat moet ik doen als mijn zending niet volledig en/of correct is uitgeleverd?
- Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?
- Hoe ontvang ik de factuur?
- Hoe kan ik betalen?
- Hoe werkt betalen via iDEAL?
- Welke banken bieden een iDEAL betaling aan?
- Kan ik vanuit België bestellen?
- Wat moet ik doen als ik mijn order heb geplaatst, maar nog geen orderbevestiging heb ontvangen?
- Kan ik een order wijzigen?
- Hoe kan ik een klacht indienen?
- Kan ik een order annuleren?
-
Hoe kan ik bestellen?
Heeft u besloten om het artikel daadwerkelijk te kopen, geef dan het gewenste aantal in en klik op de knop Leg in winkelmand. U gaat nu automatisch naar Uw winkelmand, waar u een overzicht ziet van alle artikelen die in uw winkelmand liggen. U kunt het aantal artikelen hier nog wijzigen, het artikel in zijn geheel weer verwijderen of verder winkelen om nog een of meer artikelen aan uw winkelmand toe te voegen.
Bent u klaar met winkelen en wilt u de bestelling plaatsen? Klik dan helemaal bovenin de pagina op de knop Afrekenen. Indien u zich in uw winkelmand bevindt dan kunt u daar natuurlijk ook op Afrekenen klikken. Indien u nog niet bent aangemeld dan dient u dat nu eerst te doen voor u verder kunt gaan. De producten die u reeds in de winkelmand heeft geplaatst worden daar voor u bewaard. Indien u al een account heeft kunt u inloggen om verder te gaan. Klik onderaan op de knop Verzenden om de bestelling daadwerkelijk te plaatsen cq. te versturen. U komt dan automatisch in het beveiligde betalingsgedeelte terecht. -
Waarom moet ik inloggen?
Als u bent ingelogd, hoeft u niet opnieuw al uw gegevens in te vullen bij een bestelling. Ook heeft u de mogelijkheid om op de pagina 'uw gegevens' uw bestelhistorie te raadplegen en persoonsgegevens te wijzigen.
-
Kan ik als particulier bestellen?
Horecakaars.nl levert ook aan particulieren.
Gelieve er wel rekening mee te houden dat alle prijzen op onze website
EXCLUSIEF 21% BTW zijn. -
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Orders die u op werkdagen voor 12.00 uur plaatst, worden de volgende werkdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur geleverd. Orders die vrijdag voor 12.00 uur worden geplaatst, worden maandag geleverd. Orders geplaatst tussen vrijdag 12.00 uur en maandag 12.00 uur worden op dinsdag geleverd. Bent u niet thuis op de dag van bezorging? DHL Pakketservice doet de volgende werkdag een nieuwe poging. Wilt u uw order in België laten afleveren dan is de levertijd één werkdag langer.
Normaal gesproken zijn alle artikelen uit voorraad leverbaar, mocht er onverhoopt een artikel niet op voorraad zijn dan nemen wij contact met u op. Kijk hier voor onze actuele levertijden of neem contact op met onze klantenservice. Wij informeren u graag over de levertijden van uw gewenste product. -
Wie bezorgt mijn bestelling?
Horecakaars.nl levert uw bestelling in samenwerking met verschillende transporteurs. Afhankelijk van de grote van uw bestelling zal deze worden bezorgd via DHL Pakketservice of een andere transporteur, bijvoorbeeld wanneer het om een pallet zou gaan.
-
Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer ik niet thuis ben?
Indien u bij de eerste levering niet thuis bent, dan komt de bezorger van DHL Pakketservice de volgende dag opnieuw om de order af te leveren.
Als u wederom niet thuis bent dan krijgt ontvangt u een afspraakkaart in de brievenbus zodat u uw pakket bij het dichtstbijzijnde DHL afhaalpunt kunt afhalen.
-
Worden er bezorgkosten berekend?
*Alle orders vanaf 49,95 ex.btw worden in Nederland franco geleverd, voor België ligt de grens op 99,95 ex.btw
*Vanaf 2021 wordt er door DHL een gewicht toeslag van 3,25 per verzendpakket berekend (let wel dit is afhankelijk van het artikel). -
Moet er worden getekend voor levering?
Ja, voor alle leveringen dient u te tekenen voor ontvangst.
Mocht er bij levering van uw bestelling zichtbare schade zijn vermeld dit dan altijd bij tekening voor ontvangst !
-
Wat moet ik doen als mijn zending is beschadigd?
Indien u bij het controleren van de ontvangen bestelling breuk of beschadigingen constateert dient u dit direct aan de bezorger te melden.
Als dit pas later wordt opgemerkt kunt u dit melden aan klantenservice@horecakaars.nl o.v.v. ordernummer en klantnummer en een digitale foto van de beschadigde artikelen.
Dit dient uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst van de goederen plaats te vinden.
-
Wat moet ik doen als mijn zending niet volledig en/of correct is uitgeleverd?
U kunt u dit melden aan klantenservice@horecakaars.nl o.v.v. ordernummer en klantnummer, wij nemen dan direct contact met u op en zorgen voor een correcte oplossing.
-
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?
Na uw bestelling ontvangt u van ons per e-mail:
- Een orderbevestiging voor uw bestelling.
- Uw accountgegevens om bij een volgend bezoek te kunnen inloggen.
-
Hoe ontvang ik de factuur?
De factuur wordt digitaal per e-mail verstuurd.
-
Hoe kan ik betalen?
Om te betalen bieden wij - verschillend per land - meerdere mogelijkheden zoals: iDEAL, Vpay, Bancontant, Minitix en vooruitbetaling.
U kiest gewoon de betaalmethode waar u zich het prettigst bij voelt! -
Hoe werkt betalen via iDEAL?
Tijdens het afhandelen van uw order kunt u aangeven met welke methode u wenst te betalen. Vervolgens rekent u af in de beveiligde betaalomgeving van Omnikassa.
iDEAL
Voor een snelle afhandeling van je bestelling is iDEAL een geschikte betaalmethode. 85% van de Nederlanders die online een bestelling plaatst, betaalt inmiddels met iDEAL.
Als u kiest voor iDEAL wordt u direct naar de veilige omgeving van uw eigen bank gestuurd. Van hieruit kunt u de betaling direct voldoen.
Het grootste voordeel van iDEAL is dat de betaling direct wordt voldaan en wij hiervan een melding ontvangen.Nadat deze melding bij ons binnen gekomen is gaan wij direct over tot levering van uw bestelling.
Betalen met iDEAL is gratis bij Horecakaars.nl -
Welke banken bieden een iDEAL betaling aan?
Op dit moment wordt iDEAL aangeboden door: Rabobank, ABN AMRO, ING, SNS Bank, Friesland Bank, ASN Bank, RegioBank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
-
Kan ik vanuit België bestellen?
Horecakaars.nl levert ook in België.
Hiervoor gelden wel afwijkende verzendkosten!
Betalen kan middels Mini Tix, Vpay, Bancontant of middels vooruitbetaling omdat iDEAL betaling nog niet mogelijk is.
We berekenen bij leveringen naar België standaard het Nederlandse BTW-tarief.
Wenst u zakelijk (intracommunautair tegen 0% BTW) geleverd te krijgen, vul dan uw BTW-identificatienummer in. Het BTW-tarief wordt dan automatisch aangepast. -
Wat moet ik doen als ik mijn order heb geplaatst, maar nog geen orderbevestiging heb ontvangen?
Nadat u de bestelling heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een bevestiging. Mocht u na enkele uren geen bevestiging hebben ontvangen, controleert u dan alstublieft uw spamfilter, als u ook hier geen orderbevestiging kan vinden, controleer dan of u het juiste e-mail adres heeft ingevuld via uw persoonlijke account gegevens. U kunt ook een e-mail sturen naar onze klantenservice. klantenservice@horecakaars.nl. Wij nemen dat zo spoedig mogelijk contact met u op.
-
Kan ik een order wijzigen?
Indien de order al is verwerkt, zijn wijzigingen niet meer mogelijk. Alle orders worden automatisch verzonden naar onze magazijnen. Stuur voor vragen altijd direct een e-mail naar klantenservice@horecakaars.nl.
-
Hoe kan ik een klacht indienen?
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met onze service, stuurt u dan alstublieft een e-mail naar klantenservice@horecakaars.nl onder vermelding van het ordernummer of webshop-referentie met een duidelijke omschrijving van uw klacht.
Heeft u nog meer vragen, of juist een opmerking neem dan contact op met onze klantenservice. klantenservice@horecakaars.nl
-
Kan ik een order annuleren?
Als een order betaald en verwerkt is, kan deze in principe niet meer worden geannuleerd. Stuur voor vragen altijd direct een e-mail naar klantenservice@horecakaars.nl.